Post by pjtuil » Fri Feb 17, 2012 5:07 am

Met het risico dat ik niet helemaal op de juiste termen heb gezocht toch maar hier de vraag.

Voor onze webshop wordt binnenkort iemand ingeschakeld die de producten gaat invoeren. Denk hierbij aan eigenlijk het catalogus gebeuren waar de categorie, producten en producenten worden ingevoerd. Nu heb ik het zover voor elkaar dit kan met uitzondering van de afbeeldingen. Welke optie moet ik nog meer aanzetten?

Ik heb nu aangevinkt bij lezen en wijzigen:
Catelog/category
catelog/manufacrurer
catelog/product

Is het zo dat als ik alleen wijzigen aanzet dat dit automatisch ook lezen inhoudt?

Ik zie nergens zo gauw imagemanager tussen staan. Kan ik natuurlijk vinkje voor vinkje gaan proberen, maar straks blijken het twee vinkjes te zijn, en dan ben ik nogwel even bezig. En vragen staat vrij is mij altijd geleerd.

New member

Posts

Joined
Thu Mar 10, 2011 6:55 pm

Post by pjtuil » Fri Feb 17, 2012 5:21 am

mmm, ben al een stapje verder, nu weer wat vinkjes gaan uitzetten. Misschien valt het dan toch nog wel mee, en snap ik straks zelfs nog hoe het echt zit :D

New member

Posts

Joined
Thu Mar 10, 2011 6:55 pm

Post by pjtuil » Fri Feb 17, 2012 5:26 am

zoals ik het nu zie is het lezen dus niet automatisch ingesloten bij het wijzigrecht.Ergens begrijp ik dat wel, maar ik blijf dat toch gek vinden.

Enfin,

topic closed zullen we maar zeggen.

New member

Posts

Joined
Thu Mar 10, 2011 6:55 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 63 guests