Post by Cohen prints » Wed Sep 21, 2016 1:48 am

hoi allemaal.

ik had tot vanochtend een werkend opencart website.
ik maak gebruik van een module en die hadden belangrijke update!!!
Dus ik denk via filezilla upload ik deze toch maar even, ( wel bedacht ik dat een back up maak voordat ik deze doe via opencart) die heb ik dus wel.
na installatie werken alleen allen opencart producten zonder deze module , de module niet en hij geeft wel wat errrors op de opencart producten pagina's maar alle producten via standaard via opencart gemaakt werkten wel. je kon al die producten ook nog gewoon bestellen.
Dus ik dacht ok , ik ga eerst me website downloaden via filezilla... dus de hele website , ook wel met de niet werkende module , maar dan heb ik toch nog een half werkend website. ik heb weer apart een back up via opencart gemaakt. ik weet dat ik beter me gehele website had kunnen downloaden voor die update. maar helaas dom als ik ben had ik dat niet gedaan.
daarna toch nog wat geprobeerd met het opnieuw uploaden van de update van die module.
maar zonder resultaat.
ik heb me totale website weer geupload , en vanmiddag leek het erop dat ik dan een half werkend website heb. Door het vertrouwen dat ik dus wel half werkende website weer kan uploaden....
ik heb zelf me hele opencart website weggegooid en een nieuwe installatie gedaan. succesvol , maar de back up uploaden dat werkt niet , hij upload wel wat zaken , maar zeker niet de gehele website , en wat ik nog belangrijker vind niet de producten die ik allemaal had gemaakt
HELPPP !!!
zal vast ergens in jullie ogen een domme muts zijn .. geweest ofzo.. maar ik snap hem niet...
ik zoek en zoek ik vind allemaal informatie in me download die ik graag weer misschien na een schone installatie zou willen overzetten. maar mijn producten met omschrijving vind ik vind ik nergens terug, misschien zou een overzicht van de gehele structuur van opencart me helpen? maar dan ook bijvoorbeeld waar ik een bestand als information.php die dus wel kan terug vinden over een nieuwe installatie kan zetten , met andere woorden kan ik zo sommige dingen handmatig uploaden) ?? iemand iets van ideeen? help , ik ben bang dat ik echt alles opnieuw moet bouwen? paniek. na 2 maand website bouwen en een werkende eruit geperst te hebben. heb ik spijt van een update... wat moet ik doen in de toekomst? met nieuwe updates. stel dat ik die toch wil uitvoeren. kan iemand me ook echt een overzicht geven wat ik dan allemaal wel moet downloaden om in geval van failure toch weer terug te kunnen naar me oude???
pietje paniek.. hoop dat iemand wel snapt wat ik bedoel...

groetjes noa

Newbie

Post by Jaap » Wed Sep 21, 2016 11:35 pm

Kijk in je error log en post deze hier.

Als je deze niet hebt zet dan alle modules uit.
Als dit helpt, kun je deze 1 voor 1 weer activeren.
Behalve degene die het probleem heeft veroorzaakt.
Het kan namelijk ook een conflict zijn tussen een bestaande module en de module die je hebt geupdate.

De database is niet verwijderd dus is er nog hoop:)

Lint Kopen https://lintenkopen.nl/

Active Member

Location - the Netherlands

Post by Cohen prints » Tue Sep 27, 2016 6:24 pm

ik zie nu pas dit bericht en dat je gereageerd hebt , jaap , bedankt.
het is inmiddels opgelost. gelukkig, een conflict in modules denk ik,want ik heb van een module support en die hebben het weer kunnen maken voor mij.
gelukkig!
toch heel erg bedankt voor je bericht, sorry dat ik nu pas reageer
gr noa

Newbie