Post by apvandam » Fri May 14, 2021 7:54 pm

Toen ik vanochtend mijn dagelijke check deed, bleek dat mijn site 'forbidden' was. In de afgelopen vijf uur heb ik zowat alles en iedereen geraadpleegd, en van alles gedaan, van backups ophalen, tot extensies aan en uit, contrrole van schrijf-, leesbevoegdheden van de belangrijke bestanden. Ik ben geen steek op geschoten, en mijn provider wijst alsmaar in de richting van de Opencart-instellingen. Wie heeft hier ervaring mee ? Ik kan de admin-functie benaderen en in de database kijken, maar er niets in opslaan. En intussen is de site onbereikbaar. Werk met 3.0.3.2, en heb al maanden niets geupload, niets gewijzigd en crashloos gewerkt.

Newbie

Posts

Joined
Fri Jun 03, 2016 10:02 pm

Post by straightlight » Sat May 15, 2021 1:13 am

Error logs.

Dedication and passion goes to those who are able to push and merge a project.

Regards,
Straightlight
Programmer / Opencart Tester


Legendary Member

Posts

Joined
Mon Nov 14, 2011 11:38 pm
Location - Canada, ON

Post by victorj » Sat May 15, 2021 9:24 pm

Vermoedelijk heeft je host een server update gedaan.
als test.
Hernoem het bestand .htaccess naar .htaccess.org
kijk of je nu de website ziet, zo ja dan zit er iets fout in je htaccess bestand.
Zo nee controleer of je een php.ini of .user.ini bestand hebt, en hernoem die ook en kijk wederom of je site bereikbaar is.
site bereikbaar, dan is het een kwestie van uitzoeken wat er fout staat in de htaccess of de ini bestanden.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by wrick0 » Mon May 17, 2021 6:17 pm

zoals hierboven ook al vermeld kijk eens in de error logs van je webserver, deze geeft wel aan wat er mis gaat. Waarschijnlijk heeft je hoster de php versie geupdate en loopt daar nu het een en ander mis :)

Zou niet al te ingewikkeld moeten zijn als je eens door de logs heenspit om te zien wat er aan de hand is :)

je kan mij ook een pb sturen met een linkje naar je facebook account dan kan ik je daar eens proberen te helpen :)

Active Member

Posts

Joined
Fri Jan 18, 2019 10:00 pm
Location - 127.0.0.1 @ The Netherlands
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests