Post by gofie » Fri Oct 22, 2021 4:41 am

Beste allemaal,

Ik ben met een project bezig, ik stuit op een probleem wat ik op 1 of andere manier niet werkend krijg.
Ik heb de extensions Letscms Multi-Vendor Module geïnstalleerd, en gemaakt hoe ik het wou. Alleen nu is het zo dat als mensen wat willen plaatsen via de vendor account moet ik eerst elke nieuwe lid alle categorie aan het account koppelen, wat vervelend is. Ik wil eigenlijk dat iedereen gewoon standaard de zelfde categorie krijgt. maar lukt me niet op 1 of andere manier. iemand een iedee??

New member

Posts

Joined
Thu Sep 12, 2013 3:37 am

Post by wrick0 » Fri Oct 22, 2021 5:57 pm

dan moet je bij de ontwikkelaar van de extensie zijn, die kan je daar vast mee verder helpen. Of je zou zelf wijzigingen aan kunnen brengen in de extensie die dit voor je doen. Ik gebruik deze extensie zelf niet en weet dus ook niet hoe die precies in elkaar steekt, maar meestal is het niet heel ingewikkeld

Active Member

Posts

Joined
Fri Jan 18, 2019 10:00 pm
Location - 127.0.0.1 @ The Netherlands

Post by gofie » Fri Oct 22, 2021 6:24 pm

Ja ik heb al contact opgenomen met de beste persoon. maar die reageert nergens op helaas.
Het moet ook niet moeilijk zijn alleen ik kom er niet uit. vele dingen gecontroleerd wat anders is maar begrijp het niet waarom die autocomplete hem niet pakt

New member

Posts

Joined
Thu Sep 12, 2013 3:37 am
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests