Post by victorj » Sun Jul 31, 2011 5:15 am

Hallo allemaal,

Wij hebben jaren lang naar volle tevredenheid gedraaid met webwinkels op Cubecart.
Een tijd geleden kwamen we tot de conclusie dat de seo van cubecart toch wel wat te berperkt werd.
Op dat moment wilden we een nieuwe winkel lanceren en zijn weer eens goed gaan zoeken.
We zijn uiteindelijk uitgekomen bij OC en na het opzetten van de nieuwe winkel dusdanig enthousiast geworden dat alle winkels nu zijn overgezet naar OC. (een heidense klus maar uiteindelijk toch de hele database gemigreerd)

Maar zoals altijd win je het nodige maar soms verlies je ook wat.
wat ik heel erg mis van CC is het verslavende schermpje waarin je real time kunt zien welke aktiviteit er plaats vindt inclusief de referer.
Je ziet letterlijk de orders binnenkomen.

Nu loop ik met het idee dit ook in OC te intergreren maar zou hier wel wat hulp bij kunnen gebruiken.
iemand interesse om dit samen op te zetten?

zo ja laat het dan even weten.

groeten Victor

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland

Post by SVN » Tue Aug 02, 2011 4:50 pm

victorj wrote:Hallo allemaal,

Wij hebben jaren lang naar volle tevredenheid gedraaid met webwinkels op Cubecart.
Een tijd geleden kwamen we tot de conclusie dat de seo van cubecart toch wel wat te berperkt werd.
Op dat moment wilden we een nieuwe winkel lanceren en zijn weer eens goed gaan zoeken.
We zijn uiteindelijk uitgekomen bij OC en na het opzetten van de nieuwe winkel dusdanig enthousiast geworden dat alle winkels nu zijn overgezet naar OC. (een heidense klus maar uiteindelijk toch de hele database gemigreerd)

Maar zoals altijd win je het nodige maar soms verlies je ook wat.
wat ik heel erg mis van CC is het verslavende schermpje waarin je real time kunt zien welke aktiviteit er plaats vindt inclusief de referer.
Je ziet letterlijk de orders binnenkomen.

Nu loop ik met het idee dit ook in OC te intergreren maar zou hier wel wat hulp bij kunnen gebruiken.
iemand interesse om dit samen op te zetten?

zo ja laat het dan even weten.

groeten Victor
Je kan hiervoor LIVEZILLA gebruiken !
Alles kan je hiermee bekijken... Wie er op uw website zit, uit welke regio deze persoon is, welke string hij ingetypt heeft in Google, welke de referer is, op welke pagina hij momenteel zit en gezeten heeft, online chat functie, enz...

SVN
Active Member

Post by i2Paq » Wed Aug 03, 2011 5:31 am

Kijk eens naar de contributie van Fido-X genaamd Who's Online.
Deze laat in je Admin zien wie er on-line zijn, welk product ze bekijken en welk stadia van afrekenen bv.

De heeft hij gebouwd op mijn verzoek gebaseerd op de Who's Online contributie van osCommerce.

Erg verslavend ;D

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands

Post by Wouterjan » Fri Aug 05, 2011 8:49 pm

Hoe intergreer je dat livezilla dan in OC?

1.5.0

Active Member

Post by SVN » Fri Aug 05, 2011 9:24 pm

Wouterjan wrote:Hoe intergreer je dat livezilla dan in OC?
http://www.opencart.com/index.php?route ... order=DESC

.

SVN
Active Member