Post by marco_b2u » Thu Apr 12, 2012 7:43 pm

Beste allemaal,

Ik ben erg benieuwd hoe ik mijn Ogone account moet configureren (ten aanzien van Opencart) wat betreft het transactie resultaat (postsale). Dit is de onderwater koppeling tussen Ogone en Opencart.

Ik ben dus op zoek naar de URL vanwaar Opencart het transactieresultaat oppakt en verder verwerkt in het systeem.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten,

Marco

Newbie

Posts

Joined
Thu Apr 12, 2012 6:58 pm

Post by barthusz » Thu Mar 05, 2015 4:21 pm

Beste Marco,

Ik ben hier ook geïnteresseerd in. Transacties lopen nu zonder postsale notificatie waardoor sommige bestellingen niet afgerond worden in de backend van OpenCart (als een klant bijvoorbeeld te snel zijn browser sluit). Deze staan dan onder "afgebroken bestellingen" terwijl er gewoon betaald is. Erg vervelend voor de shop eigenaar.
Heb jij inmiddels een oplossing gevonden?
Of weet iemand anders raad?
Met vriendelijke groet,

Bart

Newbie

Posts

Joined
Thu Mar 05, 2015 4:16 pm

Post by victorj » Wed Mar 11, 2015 4:37 am

De enigste oplossing die ik destijds kon verzinnen was een andere payment provider.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by psxgamer » Wed Mar 18, 2015 6:11 am

Kijk eens naar Sisow. Iets minder uitgebreid qua betaalmogelijkheden maar VEEL goedkoper. Werkt perfect out of the box. Nog nooit problemen mee gehad.

Eventueel Multisafepay.

Vermits ik van België ben en Ogone nog de enige speler op de Belgische markt is heb ik die ook eerst bekeken. Veel te duur...

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am

Post by sanshay » Wed May 06, 2015 5:16 am

Hallo

Ogone is pokkeduur in opstart hoor. 500€ setup kosten.
We zijn toen overgeschakeld naar multisafepay, 75€ setup kost en zeer vlot werkend ook en tevreden van.

Groetjes

Active Member

Posts

Joined
Fri Jan 25, 2013 8:49 pm

Post by nicobril » Wed May 06, 2015 12:29 pm

Zeer tevreden klant bij TargetPay, gemakkelijke (gratis) koppeling tot en met de nieuwste versie 2.0.2.0.
Zelfde kosten (geloof ik) per transactie. Aanrader!

Newbie

Posts

Joined
Mon Oct 10, 2011 8:31 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 107 guests