Post by nicholls » Wed Aug 17, 2011 4:20 am

Hallo allemaal,

Net nieuw hier en eerste ervaring met instalatie van opencart.
Instalatie is gelukt en ik kom in mijn brouwser op de pagina van step 4 van de instalatie waar ik kan kiezen uit:
Goto your Online Shop en Login to your Administration. Maakt niet uit welke ik kies, ik krijg dan deze mededeling te zien:

Warning: session_start() [function.session-start]: open(/var/www/g490/nicholls.nl/tmp/sess_886af97f9c8ed4e6350ab5ae4b9768bf, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/system/library/session.php on line 11Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/admin/index.php:79) in /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/system/library/session.php on line 11Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/admin/index.php:79) in /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/system/library/session.php on line 11Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/admin/index.php:79) in /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/system/library/currency.php on line 45Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/admin/index.php:79) in /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/system/engine/controller.php on line 28Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/admin/index.php:79) in /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/system/engine/controller.php on line 29
Fatal error: Call to a member function get() on a non-object in /var/www/g490/nicholls.nl/HTML/shop/admin/index.php on line 78

Wat is er aan de hand?? Kan iemand mij helpen alsjeblieft?

Groetjes Tania.

Newbie

Post by victorj » Thu Aug 18, 2011 3:52 am

dit heeft te maken met de rechten van je temp en cache directory op de server.
beide directory's moeten schrijf en leesrechten hebben (777)
vermoedelijk is de eigenaar apache als dit zo is reset deze dan en ken opnieuw schrijfrechten toe.

succes

Victor

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland