Post by psxgamer » Fri Jul 26, 2019 2:35 am

Zijn er hier nog mensen die Mollie gebruiken en waar er regelmatig dubbele betalingen binnen komen?

Ik ben onlangs geupgrade van OC1.5X naar OC3. Samen met de upgrade ook van betaalprovider veranderd (voordien sisow). Sinds de upgrade krijg ik nu regelmatig betalingen dubbel binnen. Geen idee of het iets met mijn setup is, of dat er bij Mollie iets foutloopt. Meerdere jaren klant geweest bij Sisow en daar maar 1X voor gehad.

Ik heb al meermaals contact gehad met de support van Mollie. Daar hebben ze me zo goed mogelijk proberen te helpen, maar vinden ze niet echt het probleem.

Voor mij een raadsel of het een bug is in OC 3.02, dat het probleem bij Mollie zit of eventueel één van de vele extenties die ik draaien heb (lightning?).

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am

Post by k2tec » Fri Jul 26, 2019 3:24 pm

Mollie veel problemen met dubbele afrekenen. Vaak gaat de betaling niet correct wegens afrondingsverschillen. Dit met nieuwere versies 2.x.x en 3.x.
Alle oude klanten met 1.5 en 2.0.x geen problemen gehad met Mollie.
Hier alles naar Sisow gezet, geen problemen meer.

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Mon Apr 12, 2010 8:06 pm

Post by psxgamer » Mon Jul 29, 2019 6:12 am

Ik kijk het nog effe aan, maar als het zo blijft misschien de moment om ook terug naar Sisow te gaan. Soms 1-2 weken geen enkel probleem, nadien het ene na het andere. Komt niet goed over als webshop als mensen betalen en de betaling wordt 2X van hun rekening gehaald :-(

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am

Post by Dutch_guy » Fri Aug 09, 2019 10:35 pm

k2tec wrote:
Fri Jul 26, 2019 3:24 pm
Mollie veel problemen met dubbele afrekenen. Vaak gaat de betaling niet correct wegens afrondingsverschillen. Dit met nieuwere versies 2.x.x en 3.x.
Alle oude klanten met 1.5 en 2.0.x geen problemen gehad met Mollie.
Hier alles naar Sisow gezet, geen problemen meer.
Hier dezelfde ervaringen. Al heb ik Mollie uiteindelijk wel werkend gekregen omdat de klant echt niet wilde overstappen naar Sisow. Wat ik ervaarde met Mollie was meerdere bevestigingsemails die naar de klant werden gestuurd. Wellicht heeft dat er ook iets mee te maken. Maar ik raad altijd Sisow aan.

Image

Free & Paid extensions from Think Twice | Opencart | Hulpmiddelen voor ouderen


Active Member

Posts

Joined
Tue Feb 21, 2012 5:56 pm


Post by psxgamer » Sat Aug 10, 2019 6:42 am

Het lijkt of ze achter de schermen toch zaken veranderd hebben. Eerst waren de dubbele betalingen bijna uitsluitend voor bancontact. Nadien voor credit card betalingen. De laatste tijd heb ik bijna geen dubbele betalingen meer. Nu ook wel minder bestellingen met de congé. Speelt zeker ook een rol.

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 125 guests