Post by rodeto » Wed Aug 14, 2019 5:01 pm

Na een lange periode ga ik weer beginnen met OC.
Maar ik vraag mij af welke versie ik het best kan gebruiken? Het is voor een erg kleine webshop, slechts iets van 8 items en dat zijn allemaal kleine trainingen waar mensen alleen maar voor hoeven te betalen. Er zijn geen fysieke leveringen of downloads. Alle betalingen gaan via Mollie.

Welke versie kan ik hier het beste voor gebruiken op dit moment om dit allemaal zo soepel mogelijk te laten lopen?

New member

Posts

Joined
Thu Oct 10, 2013 5:27 pm

Post by rodeto » Fri Aug 16, 2019 9:18 pm

Niemand met een advies? :-\

New member

Posts

Joined
Thu Oct 10, 2013 5:27 pm

Post by psxgamer » Sat Aug 17, 2019 3:58 am

De meeste gaan u aanraden om versie 2 te gebruiken omdat dit de meest stabiele is en omdat daar de meeste extenties voor zijn.

Ben zelf van mening als je momenteel een nieuwe site maakt, je best versie 3 gebruikt om te vermijden dat je direct al met een verouderde versie begint te werken.

Minder een probleem voor een kleine website als die van u. Heb een website draaien met multistore functie en een hele resem extenties. Onlangs geupdate van versie 1.5 naar versie 3. Was een heel huzarenstuk waar ik een externe firma voor moeten inschakelen heb. Iets wat je zo lang mogelijk kan uitstellen door direct een recente versie te gebruiken.

Wat ik u nog kan aanraden. Ben je van plan om bepaalde extenties te gebruiken? Zo ja check voor welke OC versie die bestaan. Niet alle extenties zijn bijgewerkt naar OC3.

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am

Post by rodeto » Sat Aug 17, 2019 2:50 pm

Hartelijk dank voor uw advies!

New member

Posts

Joined
Thu Oct 10, 2013 5:27 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 63 guests